Translate to:

АДРЕСА ЗА КОНТАКТ – proibiro@mail.ru

РЕПТОИДИ ВЛАДАЈУ СВЕТОМ

РЕПТОИДИ ВЛАДАЈУ СВЕТОМ

Дејвид Ајк говори о рептоидима који владају светом из астрала и на физичком плану преко својих хибрида, људи са њиховом генетиком, које су они постављали за владаре још из доба Вавилона. Те лозе хибридних владара су и данас на власти (Ротшилди, Виндзори, Рокфелери... )

Проблем је што Ајк није изнео праву позадину целе приче и све информације. По његовој причи ти рептоиди су дошли из свемира још у доба Сумера и поседују супериорну технологију. О томе сведоче многа археолошка открића, и многи монументални споменици ( Кеопсова пирамида, Сумерски записи о сунчевом систему...) нису ни могли настати без познавања космичке технологије јер у њима је представљено знање које није могуће имати посматрањем са Земље.

Овде настаје проблем због необавештености. Људи не знају целу позадину око приче о 'рептилима који владају светом'. Они не владају, они су само генетски мутанти које су направила много виша бића и дала им технологију да могу да делују тако како их Ајк описује. Та виша бића су Гини или Сириус А бића.

Они су најстарија раса у физичком свемиру и спроводе технички део посла око стварања живота свих врста, укључујући и човека. Они надзиру све што се догађа у овој галаксији и све живе врсте, и људску и нељудску, укључујући и рептиле.

( Узгред буди речено, ако је Бог створио човека, то сигурно није учинио као маџионичар Дејвид Коперфилд, једним величанственим 'пуф' и - ево човека! За то стварање су му биле потребне руке неких мајстора и сво знање о генетици, неко ко ће конкретно да одради све техничке детаље човековог настанка. Да је човек настао 'пуф' стварањем, онда не би био подложан природним законима. Прича о Сириусима као космичким мајсторима даје одговор на тај проблем.)

Рептиле су, дакле, створили Сириус А бића. Ајк такође погрешно следи дезинформације Захарија Сичина (ЗАхариа Сичин: 'Дванаеста планета') да су Рептили створили нас, савремене људе, и да су нам они скратили наше гене и животне могућности. То су све учинили Сириус А бића, из разлога да се убрза наша еволуција. Из тог истог разлога они су створили и Рептиле да буду изазов и искушење људима, њихова супротност, они постоје да искористе све слабости човекове и на тај начин, њиховим испољавањем, учине их свесним човеку. Човек је сам по себи инертан, јер му је душа божанске природе. То значи да му у суштини ништа није потребно. Човек нема интереса да се развија у физичком свету јер зна да је оличење божанског. ( Отуда просветљени, свеци, остају аскете, њима ни живот ни смрт тела не значе ништа, јер духом далеко надилазе илузију физичке индивидуалности.) Да би се човек натерао да се стваралачки развија у физичком универзуму у коме влада узрочност, кроз рад и одговорност, неопходан је притисак споља који у човеку кристалише свест о себи и о свету. За тај притисак задужена су ’негативна’ бића као што су рептили на физичком и демони на астралном плану ( и њихови хибриди, Илуминати да воде светску политику у складу с тим истим циљем, помоћу метода присиле и принуде, штапа и шаргарепе, батине и слаткиша - познате нам као 'историјски развој' ). Они су онолико јаки колико смо ми слаби. Тако они манифестују наше слабости, искоришћавају све оно што смо ми пропустили да исправно учинимо ( наше ’грехе’ )  и тиме нам помажу да будемо свесни нашег несвесног ( не ) делања.

Не знајући ову позадину критички настројеним људима се смучи од саме помисли да неко може да верује како сподобе и монструми од рептила, са канџама уместо руку, који се још и хране нашом крвљу, могу да имају космичку технологију. И најглупљи скептик зна да је за тако нешто неопходна висока култура и цивилизација коју они већ по свом изгледу нису могли да имају. Зато им све то личи на глупи СФ преточен у најглупљу 'теорију завере'.
Ни Ајк није знао целу ову позадину око тога ко стоји иза 'рептила' у време када је писао 'Највећу тајну' па је унео доста забуне. Сада зна јер сарађује са Стјуартом Свердловом који му је ближе објаснио те детаље.




David Icke i Stewart Swerdlow

Рептоида има више врста, неки делују на физичком плану, а неки на астралу - то су демони и зле силе које опседају људе и наводе их да раде оно што људи сами никада не би радили, и тако им обелодањују колико су слаби, несвесни и неодговорни према својој правој природи која је чисто добро.

Они се ретко појављују пред људима у свом правом облику, а када су их виђали људи су их назвали ђаволима. И заиста, све представе о ђаволу у целој светској историји потичу од виђења рептоида.

Да не би били виђани сувише често, јер лакше владају из сенке, они су клонирањем и генетским инжењерингом ( сву технологију имају дозирану од Сириуса ) направили Грејсе, или 'Сиве' од једне врсте инсектоида са Зета Ретикули 2. Они служе као физички радници за обављање многих прљавих послова, отимање људи и стоке чија крв и животна енергија служе као храна рептоидима, и за експерименте. Стотине хиљада људи, понајвише деце, јер она имају више животне енергије и зато су им боља храна, нестаје годишње у свету на овај начин.

Преко Холивуда, Илуминатске машинерије за програмирање јавног мњења, они су представљени као једини 'ванземаљци' и то као добри, који су тобоже угрожени и ми смо им потребни да себе унапреде. Свакако, не спомиње се да смо им потебни само за храну о чему сведоче сви који су имали прилике да виде њихов НЛО који би се срушио - Грејси су програмирани клонови и лако губе контролу јер не могу сами да одлучују и зато се догађа да се сруше - у сваком су нађени цилиндрични контејнери пуни људске крви и делова тела. И за експерименте, о чему сведоче многи који су били жртве њихових отмица ( о томе видети изванредну документацију Др Карле Турнер: Отети )

У тој прљавој пропаганди водећу улогу игра Стивен Спилберг који Грејсе редовно приказује као добре, љубитеље деце, спасиоце ( 'Сусрети треће врсте', 'ЕТ', серија 'Отети' /Такен/, 'Краљевство кристалне лобање'... ). Он врло добро зна ко су Грејси, јер ради као слуга Илумината ( владарских фамилија ). Зато их и приказује као добре.

Ја нисам видео физичке рептиле, али сам савршено јасно 2002. године видео летелицу Сириус А бића већу од 2 км у пречнику ( по слободној процени ). Лагано је прелетела изнад мене. Тада нисам знао шта сам видео, само сам био забезекнут, и осећај за време, у тим тренуцима док сам их гледао, је нестао и као да је све стало, али сам 2005. године од Свердлова ( индиректно, преко посредника који га познаје ) сазнао да управо тако изгледа њихова летелица, као огроман бисер. Свердлов је радио у Монтаук бази и тврди да је имао сусрете са њима, да и данас ради по нешто за њих. Будући да ми је описао оно што сам видео пре тога, сматрам то довољним доказом веродостојности Дискавери снимљена је такође њихова летелица, поред других које се непрекидно виђају горе. Накнадним прорачунима установљено је да је имала више километара у пречнику и кретала се десетак пута брже од звука изнад облака. Ако су Сириуси ту, мени је то довољан доказ да су ту и ови остали, укључујући и рептоиде. Видео сам само астралну врсту рептила неколико пута, који су старији од физичке врсте. Да сам и њих видео вероватно не бих могао ово да пишем.

НЛО-е сам од тада видео још двапут. Светло-црвену куглу која је летела укосо и навише све док није нестала међу звездама, и бљештаво светло које је летело изнад облака, чија брзина и јачина сјаја, који је осветљавао облаке са горње стране, ми доказују да то није могло бити ништа земаљско.

Поред тога има и других сведока о виђењу рептоида по тајним базама УСА. Ако се сведочење уважава на суду, не видим зашто не би и у оваквим стварима. Само зато што нам се не свиђа? Доказа и сведока за све ово има много више него што је потребно за доношење пресуде у њихову корист, или за доношење научног доказа. Мени је довољан сведок Свердлов, за кога се зна да је радио у војним базама са њима. Чак и да неко каже да и он шири дезинформације иако јесте радио тамо, он је мени описао оно што сам видео својим очима и дао контекст за разумевање целе приче и много тога што ми се целог живота догађало, на физичком и астралном плану, а што је немогуће објаснити изван овог контекста. Цела структура се сложила од делова које сам већ имао у личном искуству, без икаквог 'веровања у ванземаљце' и сличним теоријама.

За мене је то све само установљавање чињеница из личног искуства и њихово поређење са најрелевантнијим изворима који би их објективно потврдили. Нисам нашао веродостојнији извор од човека за кога се зна да је радио у тим базама, за које и други независни и аутентични извори ( В Купер, Фил Шнејдер ) тврде да у њима раде и бораве ванземаљци.

Није ме уверио само описом те летелице. Још више ме уверило, и послужило као доказ да је он веродостојан извор информација, његово разјашњење мог личног сусрета са једном врстом пре 27. година, са провидним бићем, као од стакла, које је зрачило огромном енергијом. Сусрет сам описао у уводу своје књиге 'Санкхyа'. Ма колико тражио годинама, нисам нашао да је ико икада спомињао да постоји таква врста бића. Једино сам код Свердлова нашао да говори о њима.

Колико до сада знам, они су из другог универзума и газде су Гинима ( Sirius А ).
Такође знам да је таква лична манифестација у облику 'провидних' заправо манифестација онога што Свердлов назива 'оверсоул', наша виша душа, наше универзално Сопство с којим смо сједињени са божанским извором свега.
Он је господар свим облицима живота универзума.

Све ове чињенице мени су довољан доказ аутентичности будући да је моје лично искуство потврђено независним сведочењем Свердлова за кога се зна да је радио у тајним базама. Не улазим у то шта све он ради данас. Говорим само о ономе што је мени битно и потврђено.

Све што знам о томе срочио сам у једно поглавље 'Санкхyе' - 'Кратак преглед стварања'.
Никада нисам 'веровао у ванземаљце' нити се бавио 'уфологијом'. Бавио сам се једино собом. Мој 'поглед на свет' је комбинација санкхyе и будизма. Ванземаљци су ми, такорећи, пали на главу и живот ми је у великој мери био оптерећен тим знањем, и још више, утицајима које сам отуда добијао. Више сам се свему томе опирао неголи следио.  Али, изгледа да са оним 'стакленим' нема шале.

Написао: Иван Антић

«Секретные территории: Космические хищники» (24.01.2014)

0 коментара:

Постави коментар

Copyright2010 Skriveno saznanje Design by Izrada sajta | Zlatibor na dlanu

PVC stolarija Adaptacija stana | Molerski radovi | Spusteni plafoni | Slike i zakon postanja | Opel auto delovi Auto placevi Auto servis vw Back to TOP