Translate to:

АДРЕСА ЗА КОНТАКТ – proibiro@mail.ru

ЈАПАНСКА ПРИНЦЕЗА ГОВОРИ О 2012 ГОДИНИ


ЈАПАНСКА ПРИНЦЕЗА ГОВОРИ О 2012 ГОДИНИ
И УЛАСКУ ЗЕМЉЕ У ПЕТУ ДИМЕНЗИЈУ

28.10.2012.  за ФБР приредила Биљана Диковић

http://facebookreporter.org/2012/10/29/шокантно-јапанска-принцеза-говори-о-2012/

Јапанска принцеза Каору Накамару обратила се јавности 2. децембра 2011. године и тада је изнела своја спиритуална искуства, али и сазнања о 2012. години и уласку наше планете у 5. димензију (5Д).

Принцеза Каору Накамару у аутобиографији тврди да је праунука јапанског цара Меијиа.
Након што је завршила колеџ Колумбија у САД-у, бавила се интервјуисањем државних службеника, председника и краљева, а 1973. је проглашена за једног од најбољих светских новинара према избору часописа ”Newsweek”.



Принцеза Каору Накамару наставила је да се бави новинарством и да разговара са светским вођама, посебно у земљама захваћеним ратом. Запажен је њен интервју са Садамом Хусеином за време Иранско-Ирачког рата, али и са Муамером Гадафијем кога је питала и да ли је терориста.

Своју је мировну мисију наставила и до данашњег дана па се тако бави промовисањем мира, љубави и поверења где год стигне. Недавно се обратила и посетитељима конференције ”Будућност човечанства”.

Тог 02. 01.2012.  у свом говору се осврнула и на догађаје који ће уследити крајем 2012. године, а за које су спремне само политичке елите које од нас крију шта ће се догодити.
Према њеним увидима, Земља ће тада ући у пету димензију (5Д), а јединствени поредак небеских тела три ће дана и ноћи Земљу оставити у потпуном мраку и без струје.
Принцеза тврди да такво раздобље можемо преживети само ако доживимо духовно просветљење и окружимо се љубављу.

Јапанска принцеза Kaoru Nakamaru обратила се широј јавности са следећом причом… Испод видео снимка говора је транскрипт…

Моје име је принцеза Каору Накамару из Јапана. 1976-е сам имала фантастично духовно искуство. Изгледа да ми се отворило „треће око“, тако да сам могла комуницирати са УФО-људима. Унутар Земље се налази веома развијена цивилизација, тачније постоји „библиотека“ унутар Земље. И такође сам комуницирала са њима, и по свим овим информацијама убеђена сам да ћемо 2012. године, од 22. децембра, имати три дана у којима Земља прелази у пету димензију (5Д).

 Постоји место по имену Нуду, када будемо пролазили кроз то место, три дана и три ноћи нећемо моћи користити електричну енергију, биће тотални мрак и дању и ноћу. Без Сунца, без звезда, уопште без икаквог светла. Бићемо комлетно у мраку три дана.
 Масовни медији људима ове планете не пружају никакве информације о томе. Људи из „скривене владе“ то знају. Бринући се само за себе, сматрајући да могу бити спашени, покушаће да побегну са ове планете или укопавајући се у подземне градове у Атланти, Норвешкој, Холандији, Швајцарској, Аустралији. Око 10.000 људи може бити смештено да живи тамо. Ја не мислим да се они могу спасти било где.

Ми треба да се прочистимо физички и спиритуално. Рећи ћу вам како се то ради. То је веома важно!

 Све што је створено од Бога – Креатора је, као и сам Бог: Светлост, Љубав и Енергија. Део те енергије Љубави ми имамо у нашим срцима. Ми можемо лагати друге али не можемо лагати себе. То је свесност, како бих ја то назвала.

Ако људско биће има тај дивни део Креатора у нашој Души, То ће реинкарнирати. То је вечни живот који имамо унутар нас.

То значи, да би прочистили нашу Душу, сваких пет година од нашег рођења, ми можемо погледати, са том свешћу, како се понашамо, како гледамо, како говоримо.И све ово можемо утврдити посматрајући наш живот сваких пет година, све до сада. На овај начин, сада је време да пронађемо нешто што смо урадили штетно за дурге људе, утврдимо то и прочистимо.

 И сваки пут када то пронађемо, наше срце се шири, можемо то удахнути веома дубоко и сваки пут када имамо то искуство, сав тај мрак излази из нашег срца а сва та златна светлост улази у наше срце. На тај начин ми видимо све боље и боље. Још увек имамо нешто времена до 22. децембра 2012. 

 Физички такође можемо прочистити наше тело. Пре свега не би требало икада пити сок или пиво из лименке. Алуминијум веома штетно делује на наше тело. Не знајући, ми узимамо сву ту отровну храну и пиће.  Тако да, што се тиче тела, требало би обратити пажњу на такве ствари. И неки облик вежбе је неопходан. И сваког дана можемо уочити како се осећамо духовно. 

У основи, ми људска бића, смо светло и Љубав, зато што имамо део од Креатора у нашем срцу, које реинкарнира.  Тело остављамо овде на Земљи, али Дух продужава даље одржавајући Живот. 

Могу се сетити мог живота на овој Земљи, неколико хиљада година уназад на овој планети. И поред тога, могих, многих делова планете на којима сам живела. Сво то враћено сећање, које ми чак омогућава да говорим језик који никада нисам учила, тако да сам искусила то да је теорија о реинкарнацији исправна. 

Па, ко год да слуша овај конференцијски тим, мислим да ће их то избавити.
Ми смо се толико одвојили након 1913. Врста људи која верује у овај концепт и врста која не верује и оне се све више одвајају.
Та страна људи која не разуме, не верује, која је у комплетном духовном мраку, они ће бити рођени на другој планети, баш као што је ова Земља, где постоји насиље, рат… Они ће бити рођени на другој планети. 
Тако да смо сада спремни да ускоро, врло брзо, имамо лепу конференцију.

Хвала вам.


0 коментара:

Постави коментар

Copyright2010 Skriveno saznanje Design by Izrada sajta | Zlatibor na dlanu

PVC stolarija Adaptacija stana | Molerski radovi | Spusteni plafoni | Slike i zakon postanja | Opel auto delovi Auto placevi Auto servis vw Back to TOP