Translate to:

АДРЕСА ЗА КОНТАКТ – proibiro@mail.ru

ДОКТОР БИБЛИЈОМ ЛЕЧИ СВЕ БОЛЕСТИ

ДОКТОР БИБЛИЈОМ ЛЕЧИ СВЕ БОЛЕСТИ






Београд – Др Ричард Шулц постао је светски познат лекар применом древних и једноставних техника лечења који су још пре 3.500 година записани у Библији.

Постоји лекар који тврди да „не постоје неизлечиве болести“. Овај лекар такође тврди да једини људи који не оздраве од својих болести јесу они који не желе да мењају своје лоше животне навике. Веровали или не, овај лекар као основу у свом медицинском раду користи древне принципе хигијене и излечења који су записани пре више хиљада година у Библији.

Докторе Шулц, људи су једини болесни организми у природи. Зашто је то тако?

Исправићу вас. Нису људи једини болесни, већ су болесне и биљке и животиње које су под утицајем болесног човека. Главни узроци болести су неадекватно станиште, нездрава исхрана и промашен циљ у животу.
 Човек је створен да живи у природи, да се бави физичким радом, да се као биљојед храни свежим биљкама и да ужива у амбијенту своје многочлане породице. Савремени човек је изабрао да живи ван природе, у прљавим градовима, без физичке активности, да се храни прерађеном и отровном храном, која је у великој мери животињског порекла, а главни циљ му је трчање за новцем којим ће купити отров који уништава његово здравље и његов живот.
У таквом животу човек нема пријатеље и пошто живи потпуно неприродно логично је да обољева од депресије, која уствари представља упозорење тела, којим се болесно тело обраћа човековој савести и каже: „Јел ти хоћеш да ме убијеш?“

Хоћете да кажете да је депресија најтежи облик болести узрокован неприродним начином живота?

Најтежи пацијенти су они који су толико духовно пропали да желе да умру. А депресија је најраширенија савремена болест која човека доводи у стање да не жели више да живи. Апотеке остварују највећи профит на такозваним „лековима“ против депресије, који само привремено „гасе пожар“, али не решавају проблем. Зато се здравствени проблеми морају најпре решавати у глави.
Ако успемо да охрабримо пацијента и да му покажемо да може да оздрави, и да живот заиста може да буде леп, па он пристане да сарађује у процесу излечења, онда нема болести која се не може победити, нема неизлечивих болести, а позитивни резултати су видљиви некада истог дана, а некада за само неколико дана.

То би онда значило да на селима не би требало да буде болесних људи?

На селима нема оболелих од депресије, тамо ћете тешко наћи депресију, јер су људи физички активни. Али има других болести, јер људи и на селима конзумирају нездраву храну, пуше дуван, пију алкохол, нервирају се због разноразних ствари, а пошто је живот у природи искомпромитован од стране медија и система образовања, онда се села напуштају, а они који остану да живе у природи немају са ким да стварају породицу.

Шта радите са пацијентима који не желе да се лече?

Не могу да помогнем онима који не желе да се лече. Али, било је случајева где су родитељи доводили своју децу, од 18, 20 година, и молили ме: „Др Шулц, спаси наше дете, хоће да се убије!“ Једном сам једну такву депресивну девојку, на инсистирање и уз одобрење родитеља, повео у шетњу поред обале океана у Калифорнији. Мало смо причали, а девојка ми је млаким и мртвим гласом рекла да јој је „доста живота и да жели да се убије“. Био је јануар месец.
Иначе, ја сам и инструктор борилачких вештина. Када смо мало одмакли, ја сам је изненада ухватио једном руком за њену руку, а другом руком за њену ногу, и бацио је у плићак хладног океана. Она је почела да виче: „Јеси ли луд!? Хоћеш ли да ме убијеш?“ Ја сам јој рекао да доплива до обале и да отрчи, заједно са мном, до моје ординације и да се пресвуче.
Била је сва зајапурена, а када се пресвукла, била је сва одушевљена и рекла је: „Докторе, како се зове ова терапија, много ми је боље?“ Рекао сам јој да је то „хидротерапија“ – древна терапија која побољшава циркулацију крви по целом телу, а нарочито у мозгу оних који су у депресији, и када се на то дода физичка активност – пливање и трчање до моје ординације, онда су резултати сјајни.
Објаснио сам њој и њеним родитењима да може да примењује хидротерапију у својој кади или туш кабини, по један минут туширања топлом, па хладном водом, и тако наизменично седам пута, и да треба да се шета, плива, трчи, вози бицикл, и да ће депресија нестати. Послушала ме и никада више није имала проблем са депресијом.
Наравно да овакве „технике“ хидротерапије ретко примењујем, само у најтежим случајевима и на инсистирање старатеља.

Знамо да се у Библији лечење водом веома често користило. Да ли лечење водом примењујете код третмана свих болести?

Хидротерапија јесте моћна техника, али није довољна. Први корак у лечењу болести је чишћење организма. Дакле, организам треба да се очисти од отрова да би могао да оздрави. Главни загађивач је најчешће дебело црево и оно се прво чисти. Имао сам пацијенте који су патили од главобоље по седам година. И када сам им очистио дебело црево, главобоља је одмах нестала. Дакле, само затвор може да буде узрок главобоље. Онда се чисте и други органи, пре свега јетра, која је главни филтер у организму, али и жуч, бубрези, бешика и др.

Које технике користите у чишћењу организма?

Користим искључиво биљке из природе. За чишћење црева најбољи су јабука и шљива. Дајем их људима у виду цеђеног сока. За чишћење јетре се користе чајеви и биљне тинктуре на бази шареног чкаља, за чишћење бубрега се користи ува, а могу да се користе и сокови од поморанџе и лимуна са маслиновим уљем који су одлични за избацивање каменца.

У Библији пише да је Бог створио људе да се хране биљкама, а спомиње се и „лишће за исцелење“.

Човек је по својој анатомији биљојед. Као и други биљоједи, човек би требао да једе свеже биљке, а не да кувањем, печењем и пржењем уништава хранљиве састојке у њима. Пацијентима који су тешко оболели препоручујемо да пређу на цеђене сокове. Дакле, првих неколико дана, некада и 30 дана, пију само чисту негазирану воду и 2-4 литра цеђених сокова. То је права инфузија за организам. На тај начин систем за варење практично не ради, већ ови сокови скоро директно иду у крвоток, и на тај начин се добија уштеда на енергији за рад имуног система и других механизама који доводе до оздрављења, а организам добија све хранљиве састојке који су му потребни.
Након завршетка са програмом на соковима, прелази се на сирову биљну храну. Терапија соковима би требала да траје бар 5 дана. Код већине пацијената примењујемо је 10 дана, а код најтежих болесника 30 дана. Све време пацијенти конзумирају и лековито биље, у виду чајева и тинктура, којима се додатно подстиче рад имуног система, циркулација, чисте органи и подстиче њихов рад и излечење.

Зар су лековите биљке толико моћне?

Итекако. Познат је пример једном америчког трговца из 19. века који је видео моћно дејство биљке ехинацее, коју су користили Индијанци, и онда је својим караваном обилазио градове у Америци, а са собом је носио боце са напитком од ехинацее, док је у једном кавезу држао најотровнију змију Америке. Онда је на трговима градова завртао своју ногавицу и пред народом пуштао да га змије уједе. Након тога је пио овај напитак од ехинацее и остао је здрав, на запрепашћење народа. Продао је велики број ових боца.

Да ли је ехинацеа ваша омиљена лековита биљка?

Не. Моје омиљене биљке су бели лук и љута алева паприка. Бели лук је најјачи природни антибиотик и представља део сваког мог медицинског третмана. У мојој књизи сам говорио о чудима излечења које ради ова биљка. Може да се конзумира, да се од ње праве уметци за дебело црево или друге унутрашње органе, а може да се користи и као облога. Љута алева паприка је такође чудо од биљке. Она побољшава циркулацију, а то је изузетно важно, јер када у оболели део тела доведемо крв и побољшамо циркулацију, онда ћелије имуног система, храна и други механизми оздрављења могу да делују на оболели орган.
Имали смо случајеве великог крварења, које лекари нису могли да заустеве, а после примене љуте алеве паприке крварење је нестало за неколико секунди. Такође, у случајевима падања у кому или несвест, љута алева паприка се убацује у уста пацијента и овај буквално „васкрсава“ за трен ока.

Кажете да „нема неизлечивих болести“. А шта је са сидом?

Имао сам неколико пацијената оболелих од сиде који су буквално били у стању распадања. Одмах сам их ставио на целокупан програм лечења и после седам дана позитивни резултати су били видљиви. У оваквим случајевима је било потребно неколико месеци, па чак и годину дана, да дође до излечења.

А шта је са раком, болестима срца, дијабетесом, Паркинсоновом болешћу…?

Верујте ми да се поменуте болести решавају брзо, као прехлада, само ако је пацијент дисциплинован и хоће да сарађује. За само неколико дана, највише десет дана, пацијенти су одушевљени брзином процеса оздрављења. Говорио сам о томе детаљније у мојој књизи.

Да ли има још нешто што бисте истакли у програму лечења тешких болести.

Веома је важна подршка ближњих. Ако су пацијенти окружени негативним људима који их својим понашањем обесхрабрују, онда је то велики проблем. Неки кажу да сам превише екстреман, зато што неким пацијентима саветујем да напусте посао на којем се трују, да оставе свог брачног друга који их деморалише и духовно уништава, али за мене је људски живот оно најважније и треба учинити све да се он сачува.
Нападали су ме зато што сам једној тешко оболелој жени рекао да скине са зидова слике свог настрадалог сина који је имао пет година. Она је стално гледала у те слике и туговала за сином. Успео сам да је наговорим да све слике спакује у кофер и однесе у подрум, да прекречи кућу и да ум запосли лепим стварима. И та жена је оздравила, а мене није много брига шта други причају о мени док моји пацијенти оздрављују.
За излечење је веома важно да не размишљамо о ружним стварима из прошлости, да се склањамо од лоших људи и да размишљамо само позитивно. У том смеру је подршка пријатеља и родбине веома корисна у процесу оздрављења.

Ваша књига и видео материјали су заинтригирали велики број људи.

Добијам писма из целог света и људи су веома задовољни са применом једноставних техника излечења које описујем у мојој књизи и на видео материјалима. Ја не желим да кријем своје знање. У књизи сам све детаљно објаснио тако да свако може да оздрави врло брзо у кућним условима, а да му ја нисам ни потребан. У питању су једноставне технике чишћења организма, а они који су мало вредни, могу сами да праве биљне препарате – тинктуре, уметке и облоге, и да их примењују.
Дао сам све рецепте и објашњења. У питању су једноставне и древне технике које су људи користили током векова. Ја сам учио од чувеног доктора Кристофера, али сам његове формуле и технике још више унапредио, јер људи данас живе много горе него у време када је др Кристофер радио са пацијентима.
Драго ми је што су моја књига и видео материјали објављени у Србији и што ће многи људи бити подстакнути да се врате здравом животу и да реше своје здравствене проблеме, иако су им многи рекли да излечења нема. У књизи сам навео бројне примере излечења мојих пацијената – од најразличитијих и најтежих болести – људи који су били од свих отписани. Пробајте и уверићете се, да нема неизлечивих болести.
Како доћи до књиге др Ричарда Шулца – Књига др Ричарда Шулца „Лечење неизлечивих болести“ може се набавити у Србији путем телефона: 011-830-2489, 069-102-1986, а у Републици Српској путем телефона: 065-415-765

http://www.vaseljenska.com/intervju/doktor-koji-biblijom-leci-sve-bolesti/
др Никола Шавија / Геополитика


0 коментара:

Постави коментар

Copyright2010 Skriveno saznanje Design by Izrada sajta | Zlatibor na dlanu

PVC stolarija Adaptacija stana | Molerski radovi | Spusteni plafoni | Slike i zakon postanja | Opel auto delovi Auto placevi Auto servis vw Back to TOP