Translate to:

АДРЕСА ЗА КОНТАКТ – proibiro@mail.ru

Dejvid Ajk-Komentari Ivana Antica


DEJVID AJK - KOMENTARI  IVANA  ANTICA
Dejvid Ajk govori o reptoidima koji vladaju svetom iz astrala i na fizičkom planu preko svojih hibrida, ljudi sa njihovom genetikom, koje su oni postavljali za vladare još iz doba Vavilona. Te loze hibridnih vladara su i danas na vlasti (Rotšildi, Vindzori, Rokfeleri... )
Problem je što Ajk nije izneo pravu pozadinu cele priče i sve informacije.
Po njegovoj priči ti reptoidi su došli iz svemira još u doba Sumera i poseduju superiornu tehnologiju. O tome svedoče mnoga arheološka otkrića, i mnogi monumentalni spomenici (Keopsova piramida, Sumerski zapisi o sunčevom sistemu...) nisu ni mogli nastati bez poznavanja kosmičke tehnologije jer u njima je predstavljeno znanje koje nije moguće imati posmatranjem sa Zemlje.
Ovde nastaje problem zbog neobaveštenosti.
Ljudi ne znaju celu pozadinu oko priče o 'reptilima koji vladaju svetom'. 


Oni ne vladaju, oni su samo genetski mutanti koje su napravila mnogo viša bića i dala im tehnologiju da mogu da deluju tako kako ih Ajk opisuje. Ta viša bića su Gini ili Sirius A bića.
Oni su najstarija rasa u fizičkom svemiru i sprovode tehnički deo posla oko stvaranja života svih vrsta, uključujući i čoveka. Oni nadziru sve što se događa u ovoj galaksiji i sve žive vrste, i ljudsku i neljudsku, uključujući i reptile.
(Uzgred budi rečeno, ako je Bog stvorio čoveka, to sigurno nije učinio kao madžioničar Dejvid Koperfild, jednim veličanstvenim 'puf' i - evo čoveka! Za to stvaranje su mu bile potrebne ruke nekih majstora i svo znanje o genetici, neko ko će konkretno da odradi sve tehničke detalje čovekovog nastanka. Da je čovek nastao 'puf' stvaranjem, onda ne bi bio podložan prirodnim zakonima. Priča o Siriusima kao kosmičkim majstorima daje odgovor na taj problem.)
Reptile su, dakle, stvorili Sirius A bića. Ajk takođe pogrešno sledi dezinformacije Zaharija Sičina (Zecharia Sitchin: 'Dvanaesti planet') da su Reptili stvorili nas, savremene ljude, i da su nam oni skratili naše gene i životne mogućnosti. To su sve učinili Sirius A bića iz razloga da se ubrza naša evolucija. Iz tog istog razloga oni su stvorili i Reptile da budu izazov i iskušenje ljudima, njihova suprotnost, oni postoje da iskoriste sve slabosti čovekove i na taj način, njihovim ispoljavanjem, učine ih svesnim čoveku. Čovek je sam po sebi inertan jer mu je duša božanske prirode. To znači da mu u suštini ništa nije potrebno. Čovek nema interesa da se razvija u fizičkom svetu jer zna da je oličenje božanskog. (Otuda prosvetljeni, sveci, ostaju askete, njima ni život ni smrt tela ne znače ništa jer duhom daleko nadilaze iluziju fizičke individualnosti.) Da bi se čovek naterao da se stvaralački razvija u fizičkom univerzumu u kome vlada uzročnost, kroz rad i odgovornost, neophodan je pritisak spolja koji u čoveku kristališe svest o sebi i o svetu. Za taj pritisak zadužena su ’negativna’ bića kao što su reptili na fizičkom i demoni na astralnom planu (i njihovi hibridi, Iluminati da vode svetsku politiku u skladu s tim istim ciljem, pomoću metoda prisile i prinude, štapa i šargarepe, batine i slatkiša - poznate nam kao 'istorijski razvoj'). Oni su onoliko jaki koliko smo mi slabi. Tako oni manifestuju naše slabosti, iskorišćavaju sve ono što smo mi propustili da ispravno učinimo (naše ’grehe’) i time nam pomažu da budemo svesni našeg nesvesnog (ne)delanja.
Ne znajući ovu pozadinu kritički nastrojenim ljudima se smuči od same pomisli da neko može da veruje kako spodobe i monstrumi od reptila, sa kandžama umesto ruku, koji se još i hrane našom krvlju, mogu da imaju kosmičku tehnologiju. I najgluplji skeptik zna da je za tako nešto neophodna visoka kultura i civilizacija koju oni već po svom izgledu nisu mogli da imaju. Zato im sve to liči na glupi SF pretočen u najgluplju 'teoriju zavere'.
Ni Ajk nije znao celu ovu pozadinu oko toga ko stoji iza 'reptila' u vreme kada je pisao 'Najveću tajnu' pa je uneo dosta zabune.
Sada zna jer sarađuje sa Stjuartom Sverdlovom koji mu je bliže objasnio te detalje.

David Icke i Stewart Swerdlow

Reptoida ima više vrsta, neki deluju na fizičkom planu, a neki na astralu - to su demoni i zle sile koje opsedaju ljude i navode ih da rade ono što ljudi sami nikada ne bi radili, i tako im obelodanjuju koliko su slabi, nesvesni i neodgovorni prema svojoj pravoj prirodi koja je čisto dobro.
Oni se retko pojavljuju pred ljudima u svom pravom obliku, a kada su ih viđali ljudi su ih nazvali đavolima. I zaista, sve predstave o đavolu u celoj svetskoj istoriji potiču od viđenja reptoida.
Da ne bi bili viđani suviše često, jer lakše vladaju iz senke, oni su kloniranjem i genetskim inženjeringom (svu tehnologiju imaju doziranu od Siriusa) napravili Greyse, ili 'Sive' od jedne vrste insektoida sa Zeta Reticuli II. Oni služe kao fizički radnici za obavljanje mnogih prljavih poslova, otimanje ljudi i stoke čija krv i životna energija služe kao hrana reptoidima, i za eksperimente. 
Stotine hiljada ljudi, ponajviše dece, jer ona imaju više životne energije i zato su im bolja hrana, nestaje godišnje u svetu na ovaj način.
Preko Holivuda, Iluminatske mašinerije za programiranje javnog mnjenja, oni su predstavljeni kao jedini 'vanzemaljci' i to kao dobri, koji su tobože ugroženi i mi smo im potrebni da sebe unaprede. Svakako, ne spominje se da smo im potebni samo za hranu o čemu svedoče svi koji su imali prilike da vide njihov NLO koji bi se srušio - Greysi su programirani klonovi i lako gube kontrolu jer ne mogu sami da odlučuju i zato se događa da se sruše - u svakom su nađeni cilindrični kontejneri puni ljudske krvi i delova tela. I za eksperimente, o čemu svedoče mnogi koji su bili žrtve njihovih otmica (o tome videti izvanrednu dokumentaciju Dr Karle Turner: Oteti )
U toj prljavoj propagandi vodeću ulogu igra Stiven Spilberg koji Greyse redovno prikazuje kao dobre, ljubitelje dece, spasioce ('Susreti treće vrste', 'ET', serija 'Oteti' /Taken/, 'Kraljevstvo kristalne lobanje'... ). On vrlo dobro zna ko su Greysi jer radi kao sluga Iluminata (vladarskih familija). Zato ih i prikazuje kao dobre.
Ja nisam video fizičke reptile, ali sam savršeno jasno 2002. godine video letelicu Sirius A bića veću od 2 km u prečniku (po slobodnoj proceni). Lagano je preletela iznad mene. Tada nisam znao šta sam video, samo sam bio zabezeknut, i osećaj za vreme, u tim trenucima dok sam ih gledao, je nestao i kao da je sve stalo, ali sam 2005. godine od Sverdlova (indirektno, preko posrednika koji ga poznaje) saznao da upravo tako izgleda njihova letelica, kao ogroman biser. Sverdlov je radio u Montauk bazi i tvrdi da je imao susrete sa njima, da i danas radi po nešto za njih. Budući da mi je opisao ono što sam video pre toga, smatram to dovoljnim dokazom verodostojnosti Discovery snimljena je takođe njihova letelica, pored drugih koje se neprekidno viđaju gore. Naknadnim proračunima ustanovljeno je da je imala više kilometara u prečniku i kretala se desetak puta brže od zvuka iznad oblaka.
Ako su Siriusi tu, meni je to dovoljan dokaz da su tu i ovi ostali, uključujući i reptoide.
Video sam samo astralnu vrstu reptila nekoliko puta, koji su stariji od fizičke vrste. Da sam i njih video verovatno ne bih mogao ovo da pišem. 
NLO-e sam od tada video još dvaput. Svetlo-crvenu kuglu koja je letela ukoso i naviše sve dok nije nestala među zvezdama, i blještavo svetlo koje je letelo iznad oblaka, čija brzina i jačina sjaja, koji je osvetljavao oblake sa gornje strane, mi dokazuju da to nije moglo biti ništa zemaljsko.
Pored toga ima i drugih svedoka o viđenju reptoida po tajnim bazama u USA. Ako se svedočenje uvažava na sudu, ne vidim zašto ne bi i u ovakvim stvarima. Samo zato što nam se ne sviđa? Dokaza i svedoka za sve ovo ima mnogo više nego što je potrebno za donošenje presude u njihovu korist, ili za donošenje naučnog dokaza. Meni je dovoljan svedok Sverdlov za koga se zna da je radio u vojnim bazama sa njima. Čak i da neko kaže da i on širi dezinformacije iako jeste radio tamo, on je meni opisao ono što sam video svojim očima i dao kontekst za razumevanje cele priče i mnogo toga što mi se celog života događalo, na fizičkom i astralnom planu, a što je nemoguće objasniti izvan ovog konteksta. Cela struktura se složila od delova koje sam već imao u ličnom iskustvu, bez ikakvog 'verovanja u vanzemaljce' i sličnim teorijama.
Za mene je to sve samo ustanovljavanje činjenica iz ličnog iskustva i njihovo poređenje sa najrelevantnijim izvorima koji bi ih objektivno potvrdili. Nisam našao verodostojniji izvor od čoveka za koga se zna da je radio u tim bazama, za koje i drugi nezavisni i autentični izvori (W. Cooper, Phil Schneider) tvrde da u njima rade i borave vanzemaljci.
Nije me uverio samo opisom te letelice. 
Još više me uverilo, i poslužilo kao dokaz da je on verodostojan izvor informacija, njegovo razjašnjenje mog ličnog susreta sa jednom vrstom pre 27. godina, sa providnim bićem, kao od stakla, koje je zračilo ogromnom energijom. Susret sam opisao u uvodu svoje knjige 'Sankhya'. Ma koliko tražio godinama, nisam našao da je iko ikada spominjao da postoji takva vrsta bića. Jedino sam kod Sverdlova našao da govori o njima. Koliko do sada znam, oni su iz drugog univerzuma i gazde su Ginima (Sirius A).
Takođe znam da je takva lična manifestacija u obliku 'providnih' zapravo manifestacija onoga što Sverdlov naziva 'oversoul', naša viša duša, naše univerzalno Sopstvo s kojim smo sjedinjeni sa božanskim izvorom svega.
On je gospodar svim oblicima života univerzuma.
Sve ove činjenice meni su dovoljan dokaz autentičnosti budući da je moje lično iskustvo potvrđeno nezavisnim svedočenjem Sverdlova za koga se zna da je radio u tajnim bazama. Ne ulazim u to šta sve on radi danas. Govorim samo o onome što je meni bitno i potvrđeno. Sve što znam o tome sročio sam u jedno poglavlje 'Sankhye' - 'Kratak pregled stvaranja'.
Nikada nisam 'verovao u vanzemaljce' niti se bavio 'ufologijom'. Bavio sam se jedino sobom. Moj 'pogled na svet' je kombinacija sankhye i budizma. Vanzemaljci su mi, takoreći, pali na glavu i život mi je u velikoj meri bio opterećen tim znanjem, i još više, uticajima koje sam otuda dobijao. Više sam se svemu tome opirao negoli sledio. 
Ali, izgleda da sa onim 'staklenim' nema sale.
Napisao: Ivan Antić





Постави коментар

Copyright2010 Skriveno saznanje Design by Izrada sajta | Zlatibor na dlanu

PVC stolarija Adaptacija stana | Molerski radovi | Spusteni plafoni | Slike i zakon postanja | Opel auto delovi Auto placevi Auto servis vw Back to TOP